مدير مسئول نشريه بشارت نو يزد : اميدواريم مسئولين با ديد بازتري عمل كرده و براي نقش اطلاع رساني مطبوعات، نقش بيشتري قائل باشند. 

جواد دهقاني در گفتگو با (ايسنا)اظهار داشت: رسانه‌ها به غير از صداوسيما، در انتخابات به عنوان تنها تريبون‌هاي بخش خصوصي و پل ارتباطي بين مردم، مسئولين و كانديداها، وارد عمل شدند.

وي افزود: رسانه‌ها توانستند وارد عمل شده و برخلاف صداوسيما به كانديداها اجازه استفاده از نشريات را دادند و كمك زيادي در زمينه‌ي شناخت متقابل مردم و كانديداها از يكديگر كنند.

دهقاني ناكيد كرد: مهمترين كار مطبوعات و رسانه‌ها آشنا كردن مردم با وظايف شوراي شهر و حساس كردن انها نسبت به شناخت جايگاه شورا و شهرداري در زندگي روزمره‌ي مردم و افزايش مشاركت مردمي در انتخابات بود، البته گروه‌هاي سياسي بيشترين استفاده را از مطبوعات داشتند، اما كمترين اقبال مردمي به آنها شد كه اين نقطه‌ي ضعفي است كه رسانه‌ها بايد به آن توجه كنند.

اين فعال مطبوعاتي ادامه داد: متاسفانه به نظر مي‌رسد، دست‌اندركاران انتخابات كه مسئولين دولت جديد هستند، كمتر به مطبوعات و رسانه‌ها اهميت قائل هستند و نتيجه‌ي آن كمرنگ شدن حضور مطبوعات در عرصه‌ي اطلاع‌رساني در اين انتخابات بوده است و اميدواريم مسئولين با ديد بازتري عمل كرده و براي نقش اطلاع رساني مطبوعات، نقش بيشتري قائل باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا